poniedziałek, 2 września 2013

Bye Bye Summer

Hey! :)
Na początku chciałabym podziękować za nowe 2000 wyświetleń ok. 25 nowych obserwatorów i prawie 40 komentarzy do ostatniego posta, to bardzo motywuje! :D Dużym sukcesem jest też dla mnie publikacja mojego bloga w gazecie BRAVO GIRL.
Ale nie tym mowa, a o czasie kiedy na bloga nie zawitałam ani razu. Przez ten miesiąc zdążyłam wykąpać się w morzu bałtyckim, stać się batmanem   (---->), zakochać się w dzikim rudym kucyku, skoczyć dziki parkur na Brandusiu i przyjść do szkoły pierwszy raz od dwóch miesięcy. Fajne były te wakacje, za fajne... Będę bardzo tęsknić za tymi ludźmi i miejscami. Bardzo :(
                            



11 komentarzy:

  1. Witam miłośniczkę koni! siostro <3 heh xD Też kocham konie i mam już jednego <3 tak te wakacje trwały za krótko... też byłam nad morzem. szczerze mówiąc czekałam na NN Barzdoo ! pozdrawiam autorka bloga http://sylwia-syllwa.blogspot.com/ syllwia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś w bravo girl?! *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/164412_315472655256970_800115624_n.jpg

      Usuń
  3. Chciałabym umieć jeździć konno *.*

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny koń. ;3;
    Niestety mam uczulenie. :c
    Ciekawa notka *u*

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Jestem na twoim blogu prawie od początku ;* Świetnie piszesz i baaardzzoo bym chciała , żebyś zaobserwowała i zostawiła komentarz :) :
    http://serce-za-przeszkode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam obserwować :*
    Ja też strasznie tęsknie za wakacjami <3 Cudna bluzka <33 I konik też :)
    Zapraszam do siebie ---> http://forever-alone-with-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę wakacje.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje teraz to by się przydały.. ;3 Nominowałam cię do LBA więcej informacji u mnie kariandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie piszesz od miesiąca :<


    Barwyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, to one motywują do dalszej pracy :)