sobota, 29 czerwca 2013

Hello summer!

Hey! :)
WAKACJE, WAKACJE! *_________*
Kto z was się cieszy? Ja tak na pół...
Nie cieszę się bo:
- 6 klasy odchodzą
- 2 miesiące nie będę widzieć swojej klasy i wszystkich innych ludziów ze szkoły

Cieszę się bo:
- zobaczę CZOKLETKE KC <3
- jadę na dwa tygodnie na obóz
- będę więcej jeździć
- dużo czasu spędzę z końmi
- jadę nad morze
A jak u was z plusami i minusami wakacji? Napiszcie w komentarzach :) 
Pochwalę się wam również moimi nowymi butami (niedługo OOTD z nimi). Kupiła mi je wczoraj mama. Mi się bardzo podobają z powodu tej kolorystki i wzoru. Jak dla mnie buty idealne, i do sukienek, i do spódniczek, i do spodenek. Łapcie zdjęcie:

Podobają wam się?
W tym poście to już wszystko, bo lecę zbierać lajki. A właśnie! Potrzebne są lajki i udostępnienia, aby wygrać konkurs. Pomożecie?

3 komentarze:

  1. zazdroszczę wakacji
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie ;)
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty. *.* :)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty *O*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, to one motywują do dalszej pracy :)