wtorek, 28 maja 2013

Niemogęwymyślećtytułu:(

"-Lubię Cię.

-Mamy problem, bo ja Cię kocham."

 
Hey! :)
Dzisiaj post, tylko dlatego, że dawno nie było mnie na blogu. Nie mam o czym pisać, ale coś się wymyśli. Po pierwsze, tata poszedł na wywiadówkę, więc się boję.. Ocen może strasznych nie mam, ale z zachowaniem gorzej, haha.  W niedzielę na konie, a dokładnie na godzinę 11:00. A wiecie, że jest cień nadziei, że będę miała własnego rumaka? Jejciu, jak ja bym się cieszyła.. Teraz aby wypełnić pustkę tego postu, dam zdjęcie z zielonej szkoły :)
 
 
 
 


1 komentarz:

  1. Te szkarpety i szandały boczka i chłopaków x3 i pan sokowicz -skarpetki panu opadły.! A my Madzia z Basią zachowania najlepsze xD ale musisz przyznać że ja jezdem najgorsza bo Basia to ciul jedyne co te wagary a przejebane ma głównie wtedy razem przez moje pomysły ^^ I'm Madonna, bitch.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, to one motywują do dalszej pracy :)