sobota, 11 maja 2013

Majówka ♥

Hey! :)
Przepraszam za nieobecność, majówka+ szlaban na komputer to nie są warunki sprzyjające nowym postom... Ale mam dla Was małe wynagrodzenie, czyli "nowość" na tym blogu- zdjęcia. Zdjęcia są autorstwa Izy Guzińskiej oraz p. Lilianny Jachimowicz, a wykonane były podczas jazd na majówce w Liljówce. A właśnie, jak majówka? Wyśmienicie! :) 1-3 pobyt w Liljówce, sobota długi spacer z tatą i psem, potem Maca, niedziela u babci na działce, a potem wypad na rowery i znowy Maca :p Dobra, nie przynudzam, czas na zdjęcia!


 
 
 

 
 
 
 
 
 
Dziękuję za przeczytanie, a jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz :)
 


7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo ładne :33

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym tak chciała pojeździć konno:)

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie <3 Moja ciocia ma.. zawsze jeździłam na nich - jednak ktoś musiał mnie prowadzac.. nigdy nie potrafiłam jeździć na koniach, jakoś nie potrafię się nauczyć. :C

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego zawsze trzeba zaparcia w postanowieniach, chęci i takiej woli "walki" ;)

      Usuń
  4. ten siwy konik jest boski *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w 100%! :)
      Róża Wschodu L, tak się zwie ;)

      Usuń
  5. Bym chciała się nauczyć jeździć konno ^^

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, to one motywują do dalszej pracy :)