poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Niedzielna jazda i dzisiejszy dzionek.

Hey! :)
Przedwczoraj wprowadziłam Was niestety w błąd, mówiąc, że jadę do Liljówki. Okazało się, że jadę do Niwki, a ja nic o tym nie wiedziałam...  No dobra, ale przyjeżdżam do Niwki, sprawdzam kogo mam- Sagitta. Na początku załamka, bo mało brakowało, a miałabym Pipiosza (najpierw było napisane Rapsodia, przekreślili napisali Pipi, przekreślili napisali Sagitta).  Fajnie by było, ale Pipi miała indywidualną z jakąś dziewczynką, która dopiero uczy się jeździć. Szczerze mówiąc Sagitta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, dała kopyta bez żadnego oporu, stała grzeczniutko. Na jeździe też super. Nie byłam skarcona za nic (tylko raz, że mam przyspieszyć, bo wolniutko kłusuje). Galopik cud, miód. Najpierw małe bunty (nie chciała wyjechać na koło), ale jak ją przytrzymałam to przepięknie nam się galopowało. Ona tak delikatnie wybija. *_* Galopowałam w pełnym siadzie, a wszyscy inni w półsiadzie.. Potem po jeździe małe zamieszanie z bacikiem, bo jakaś dziewczyna zabrała mój bacik zamiast swojego, przez co musiałam wziąć jej. A dzisiaj w szkole luzik, tylko matma trochę ciężej... Potem do domku, z psem na spacer, pooglądałam sobie telewizję, a teraz pisze dla Was ten post. :)
Co do następnych postów, to postaram się dodać jakiś OOTD ( pewna nie jestem), ale to dopiero jak naładuję aparat.

7 komentarzy:

  1. Fajny blog ...zapraszam do mnie : weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam konie, są to tak cudowne stworzenia że trudno opisać. <3 ;d
    co powiesz na obserwację ? ja już. ;d
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham konie, ciekawy blog :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie <3 chciałabym umieć jeździć *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jeżdzisz na koniach :)

    http://emotionses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. noo jak bym chciała jeździć ;-(

    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Konie- słowo dla którego warto żyć dalej

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, to one motywują do dalszej pracy :)